ΛΙΠΟΡΔΕΖΗΣ ΣΑΚΗΣ

'
Μαθηματικός

Διδακτικές αντιλήψεις

Η πλέον των 30 χρόνων ενασχόλησή μου με τα παιδιά, την διδακτική και την παιδαγωγική μου δίδαξε ότι στον τομέα της ψυχολογίας βρίσκεται η κινητήριος δύναμη του μυαλού κάθε παιδιού.

Πολλές φορές χρειάζεται από τον εκπαιδευτικό πολύς χρόνος, ιδιαίτερη προσπάθεια, επιμονή, δοκιμή πολλών μεθόδων και μέσων για να γίνει το «κλικ» που θα βάλει μπροστά τη μηχανή του μυαλού και τότε όλα είναι πιο απλά και η σύνθετη διαδικασία της μάθησης μετατρέπεται σε απλή.

Πόσοι όμως εκπαιδευτικοί έχουν αυτή την δύναμη και επιμονή για μια τέτοια σχολαστική προσπάθεια; Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος έλεγε πως «η εκπαίδευσις τεχνών εστίν η δυσκολοτέρα».

Όταν οι πίνακες γεμίζουν με γνώσεις αυτό δε σημαίνει ότι αδειάζουν στο μυαλό του μαθητή. Ο μαθητής δεν είναι μηχανή ούτε μαγνητόφωνο που ηχογραφεί.

Όποιος από εμάς καθίσει σ’ ένα θρανίο 6 ώρες το πρωί και 4 το βράδυ σ’ ένα θρανίο να τον βομβαρδίζουν με γνώσεις και την άλλη μέρα να τον εξετάζουν προφορικά ή με διαγωνίσματα θα αντιληφθεί το μαρτύριό τους. Γι’ αυτό πρέπει ο καθηγητής να εκμαιεύει τη γνώση με κατάλληλες ερωτήσεις μέσα από τα στόματα των μαθητών κάνοντάς τους πρωταγωνιστές. Τότε το μάθημα γίνεται ευχάριστο γιατί ο μαθητής έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Βιώνει, κατανοεί και εμπεδώνει τη γνώση κατά τον καλύτερο τρόπο, όπως έλεγε και ο διαφωτιστής Ρουσώ. Όμως αντ’ αυτού όπως και πάλι ο Ρουσώ πρώτος διαπίστωσε ότι βλέπουμε καθηγητές που αναδεικνύονται σε αυθεντίες μέσα στην τάξη από δύσκολες ερωτήσεις στους μαθητές τους και με άφθονη δόση αυταρχισμού. Δυστυχώς όμως πολλοί γονείς και μαθητές δεν γνωρίζουν αυτές τις λεπτομέρειες και οι επιλογές του φροντιστηρίου γίνονται με βάση τις παρέες, τις φήμες πού θα περάσουμε καλύτερα και κατόπιν στην τελευταία τάξη που έρχονται τα δύσκολα τρέχουμε στα ιδιαίτερα και τρέχουμε να συμμαζέψουμε τα ασυμμάζευτα. Ο καθηγητής των ιδιαίτερων μέχρι να καταλάβει τις αδυναμίες και τα κενά του μαθητή για να τα καλύψει, καθώς και τον τρόπο που λειτουργεί ο μαθητής, χάνεται πολύτιμος χρόνος. Όσοι τα καταφέρνουν και έτσι δεν ανήκουν στον κανόνα αλλά στις εξαιρέσεις ή είναι άριστοι μαθητές.

Εγώ μια ζωή θυμάμαι μαθητές που είχα συνεχόμενα από μικρές τάξεις να αποτελούν τις μεγάλες και σίγουρες επιτυχίες. Είναι όμως τόσα πολλά αυτά που έχω και θέλω να σημειώσω για την εκπαιδευτική διαδικασία ώστε να επιλέξω να σταματήσω εδώ υποσχόμενος να τα δείξω στους μαθητές μας στην τάξη και στην πράξη.

 

Ευγνώμων σε όσους αφιέρωσαν χρόνο να 
διαβάσουν το παραπάνω κείμενο.

Αθανάσιος Λιπορδέζης 
Μαθηματικός συγγραφέας
Ιδρυτής του φροντιστηρίου 2001 -ΟΡΟΣΗΜΟ

Εκδόσεις

Εξώφυλλο Τίτλος Μάθημα Τάξη Αρχείο Κατηγορία Περίληψη
ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ Γ.Π. Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Άλγεβρα Β Λυκείου trigonometria_v_lyk.pdf Βιβλίο
Γεωμετρία Β' Λυκείου Γεωμετρία Β Λυκείου vivlio_geometrias_v_lykeioy.pdf Βιβλίο
Άλγεβρα Α΄ Λυκείου Άλγεβρα Α Λυκείου Μη διαθέσιμο Βιβλίο
Μαθηματικά Β' Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. Β Λυκείου Μη διαθέσιμο Βιβλίο
Γεωμετρία Α' Λυκείου Γεωμετρία Α Λυκείου geometria_a_lykeioy_.pdf Βιβλίο
Μιγαδικοί Αριθμοί Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. Γ Λυκείου Μη διαθέσιμο Βιβλίο
Επανάληψη Μαθηματικών Β΄ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. Β Λυκείου vivlio_epanalipsis_mathimatikon_vlykeioy.pdf Βιβλίο
Χρυσή Τομή Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. Γ Λυκείου hrysi_tomi.pdf Βιβλίο

Διαγωνίσματα

Τίτλος Ημερομηνία Τάξη Μάθημα Αρχείο
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤ. & ΤΕΧΝ. ΚΑΤ. 08-10-2013 Γ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. 2ο ΤΕΣΤ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤ. & ΤΕΧΝ. ΚΑΤ. 01-10-2013 Γ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. 1ο ΤΕΣΤ ΜΙΓΑΔΙΚΩΝ
ΙΔΕΕΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 17-05-2013 Γ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΙΔΕΕΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 07-04-2013 Γ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ, ΛΥΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 10-04-2012 Γ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 09-02-2012 Β Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 09-02-2012 Γ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 21-11-2011 Γ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 21-11-2011 Β Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 10-11-2011 Γ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ, apant_g.lyk_math.kat_.1_.pdf
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 10-11-2011 Γ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 10-11-2011 Β Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 09-11-2011 Β Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 09-11-2011 Γ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 13-01-2011 Γ Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. 13-01-2011 Β Λυκείου Μαθηματικά Θετ. & Τεχν. Κατ. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ

Άρθρα

Ημερομηνία Μάθημα Τάξη Περίληψη Αρχείο
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ - ΤΟ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ 15-04-2014 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΠΟΥ ΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΟΙ 21-03-2014 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ 08-03-2014 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ 07-02-2014 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ "ΡΟΗΣ" - ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 08-01-2014 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΑΠΟΦΘΕΥΓΜΑΤΑ 20-12-2013 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ 4186 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ 13-12-2013 ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Η Πεμπτουσία της διαδικασίας της σκέψης 29-11-2013
ΜΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ FERMAT 15-11-2013 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 15-10-2013 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ Σ.ΛΙΠΟΡΔΕΖΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Ν.ΛΥΓΕΡΟ 07-05-2013 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
BERNARD BOLZANO 22-01-2013 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ 01-07-2012 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ 21-11-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ 10-06-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 9 ΜΕΤΑΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ 06-06-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ 30-05-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ 23-05-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΪΒΑΝ ΚΑΙ ΚΟΡΕΑ 16-05-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ 09-05-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ 02-05-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ 26-04-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ 18-04-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ 11-04-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ (jucu) 04-04-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ 28-03-2011 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ Θ. BOLZANO 19-07-2010 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 05-07-2010 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ 21-06-2010 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΦΩΣ ΕΞ ΑΝΑΤΟΛΩΝ 07-06-2010 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ FERMAT 24-05-2010 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΥΤΟΥ 26-04-2010 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΩΦΕΛΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ 14-12-2009 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ 30-11-2009 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
CARL GAUSS 16-11-2009 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ 02-11-2009 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΟΠΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 07-09-2009 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 24-08-2009 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 18-05-2009 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 18-12-2008 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΦΑΝΤΟΥ 25-09-2008 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 14-04-2008 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΥ 24-03-2008 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΟΥ Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 17-03-2008 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
10 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ 18-02-2008 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΩΣ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ 04-02-2008 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΣΩΣΤΟΥ – ΛΑΘΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 15-01-2008 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
2007: ΕΤΟΣ EULER 24-12-2007 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 10-12-2007 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 05-11-2007 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ «ΑΔΙΑΦΟΡΩΝ» ΚΑΙ ΤΩΝ «ΠΑΤΩΝ» ΘΑ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ 22-10-2007 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ